C4

Ojoj, vad tiden rinner iväg!!  Nästa fredag äre krogshow för fulla muggar!! :) 

Har show på bykrogen i fränsta 3,4 och 10,11 december om jag inte minns fel:) 

Går att boka julbord för 295 kr! 

Gick jättebra på sångprovet förra veckan!!  Har utvecklats väldigt bra!! Idag lyckades jag hör och häpna,  ta tonen c4!!!!!  Idag hade jag 4 oktaver!! nu gäller det bara att öva in det i muskelminnet så jag kan ta den varje gång jag övar och inte bara blir en tillfällighet!!:D:D

Kallt idag -14!!   

Nu ska jag ta och fika lite och sen soova:)  Nya tag imåra.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sedär, ibland trillar det in ett nytt inlägg från dig med :P



Gud vad duktig du är, är så stolt över dig. Kämpa på. Lyssna, öva och ta till dig.

Du är så duktig!!!! :D



Kram

2010-11-29 @ 22:10:47
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0