julmys!

Nu blire snart finbesök av Sandra m familj!!  Blir julmat:P

Idag är det bara -15!! Rena tö'n som mamma vackert uttryckte sig:P

Jag och emil vart uppe igårkväll och kika på en film om Jackson 5.. höll på till halv 2 så vi va måttligt trött imorse!!

Mamma kom hem vid halv nio på morron för hon hade jobbat natten.. Vakna till av att jag hörde dörren öppnas och mammas utlåtande: MEN VA FAN!!

Tänkte i mitt stilla sinne.. Vad har nu hänt.. har det blivit nåt med kamin..Ha nån katt skitit inne för att jag inte kolla lådan innan jag lag mig...vad ha hänt... Så jag tussa upp ur sängen och ner för trappen..

Ser då ingen mamma men att granen rör på sig och då hittar jag henne:P


Granen hade ramlat:P  Så jag hjälpte henne med den sen så knalla jag upp och sov till halv tolv eller nåt:D




Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för igår de va väldigt mysigt! :)



Haha vilken klockren beskrivning av granhändelsen. Blir alldeles full i skratt.



"Ser ingen mamma men att granen rör på sig."



XD

Haha :D

2010-12-26 @ 12:56:04
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0