Barrytown.

Efter det underbara paradiset sa var det dags att fortsatta resan pa sydon.. Nasta stopp= Barrytown.

What happens in Barrytown stays in barrytown..
Kan ju forklara grovt vad som hande.  You get dressed up and get pissdrunk....

Alltsa.. alla hade pa sig en kostym.. vissa killar korde hart pa att kla ut sig till kvinnor.. flesta var pirater m.m...
vi at middag och sen dricker man sig dyngrak... Var bla. en catwalk tavling pa ett utav borden.. gick man sa fick man en gratis shot:D

hahahaha... har inte haft sa roligt pa valdigt lange.. Baren stangde val vid fyra eller nat..
Alla gick in till sina rum forutom tre personer.. Jag, Tom, Emil. Vi satt kvar dar i baren och lyckades fa gratis drinnkar och gratis chips. Sen nar dom stangde pa riktigt fick nagon en snilleblixt  att vi skulle avsluta drinkarna i tvattrummet...

Nar jag kolla pa klockan nar vi la oss i sangarna var den 07.00... Klev upp vid tio och packa vaskan..

Bussen gick vidare mot Franz joseph Glacier.   Denna dagen ar ett liv. Behover jag saga mer:P

Imorgon kan man ga pa promenad pa glaciaren om man vill.. Det kostar dock 1500 kr for bade mig och emil.. vadret ar piss.. det regnar apa..  Sa vi skippar nog detta aventyr:(  Som sakert inte alls kommer vara haftigt.. !!

Nu har jag varit uppe alldeles for lange.

Good Night:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0