Taupo

Nu var det langesen jag skrev nagot. Har haft fullt upp!

Vi har varit till Hahei. Stannade tva natter dar. Hur harligt som helst.. Paddlade kayak till en jatte fin strand.. Fick bland annat paddla igenom en liten grotta:) Pa kvallen akte vi till Hot water beach..:)  Dar gravde man sig en grop i sanden.. sen lag man och njot i av det varma vattnet:) Ibland for varmt!

Dagen efter var det kanonvader lite for varmt kanske.. hade runt +29 grader... Traffade en massa trevligt folk pa vandrarhemmet:)

Sen bar det ivag till Raglan.. Dar tog vi surflektion!  Och bade jag och Emil klarade av att sta och aka in till strande flera ganger:) men det blev en del "nose dive" ocksa:P

Blev kvar dar i 3 natter.. Mysigt hostel, mitt i skogen:P

Sen for vi till ett stalle som jag inte kan uttala.. Men det var annu mer pa vischan.. Dar hade vi en kulturell upplevelse med en Maori familj!

Akte igenom Rotorua dar vi akte forsranning! ett utav fallen var 7 meter hogt! Nice:D

Ar just nu i Taupo! Stannar har minst tva natter.. Igar blev det kalas. En av killarna fran bussen fyllde ar:) Sa vi gick till nagra barer.
Jag och Emil skulle ta det lugnt... Men sa blev inte fallet.. Kom hem runt tre...

Forhoppningsvis forsta och sista gangen jag gar vilse i ett badrum xD hahaha..
Blev en lyckad kvall.. Hade valdigt roligt:)

Far: Behover inte oroa dig for tfn rakning nu.. Min underbara mobil har sagt upp sig och slukat min pin-kod. Det enda som kan radda den ar puk-koden:) 
Har ett nytt nummer, men det ar NZ.  +64226574522

Emils NZ ar +64211858758

An sa lange har vi inte sokt efter jobb!  Blir val sa smaning om.

Grattis i efterskott Birgitta!  Hade inte glomt det.. Men det ar svart att fa kontakt med omvarlden nar man ar mitt i skogen typ! Hoppas du fick en lyckad dag iaf:)

Vi langtar efter dumle och polly :D Sweet As!!!!!!!!!!!

Over N out!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej på er.

De ser ut att vara hur skönt som helst där nere. Idag är de -22 grader igen o strålande sol. Vilka kontraster va.

Tackar så mycket för gratulationerna. Jag hade en jättebra dag.

Går de att ringa på dessa telefonnummer härifrån´?

Har förresten fixat msn till pappa nu!!!!

får väl se om han kommer att använda den. haha

Du får väl skicka ett meddelande eller nå om du är inne på msn.

kram från pappa och Birgitta

hälsa till Emil

kramar

2010-02-12 @ 10:12:26
Postat av: Sandra

=) Ja tiden går verkligen fort. Snart 3 år sen han föddes. ^^ Det är du, på sätt och vis :) Men klart vi kommer sakna dig.



=) Hihi, pannkakan är inte det enda vi ätit. När vi va till selet åt vi köttfärspaj.. Mumma!! =P haha. man måste ju få locka me någonting. Med tanke på alla grejjer som ni är ute på och upplever :)



Verkar undebart. Fantastiskt är det minsta man kan säga. Ni kommer verkligen att få ha en massa minnen :D



Ett tips med bloggen, gå in på arkiv och kommentarer och visa alla för denna månaden, och alla för januari- så ser du ifall att du har missat att godkänna någon :)



Saknar dig. Och älskar dig. Barnen hälsar till deras bästaste moster :)



KRAM

2010-02-12 @ 15:19:50
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Jenniiie

hahahahaha du är så söööt! hur lyckas du gå vilse i ett badrum? xD

Idag har jag strålande sol, snö och fantastiskt vårväder hoppas du längtar lite efter vintern iallafall så min avundsjuka inte är helt ensammen :p hehe ^^

2010-02-12 @ 15:38:49
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/
Postat av: sonja

Äntligen ett livstecken. Skönt att allt är bra. Fortsätt att ha kul. Allvaret kommer nog också. Kram till er båda. Gösta hälsar.

2010-02-12 @ 19:58:32
Postat av: Mor Gerd

Hej på er. Har just kommit hemifrån Maria, Jocke och lille Ossian. Vi hade med oss smörgåstårta,mumsmums och det var mums.Att gå vilse i Sidney, det kan jag förstå.Att gå vilse i ett badrum som är till kvadraten något mindre, vem f-n kan förstå det. Fast kul hade ni helt klart. Fortsätt så. Ha de så fortsatt bra. Jonsarna

2010-02-12 @ 23:10:03
Postat av: tanja..

ur nuts.. badrum ska man inte kunna gå vilse i :)

Låter som ni har det bäst.. Keep it that way.!

Over n out!

2010-02-13 @ 03:40:20
URL: http://annaabergvall.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Okej, hur lyckas man gå vilse i ett badrum? XD

2010-02-15 @ 08:51:16
URL: http://mizerableunmei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0