Uppendate^^

Langesen sist nu.. Inte latt med internet alla ganger!

Crossingen i Tongariro national park gick fint:)   Yey me!  Var daligt vader fran borjan men de sprack upp nar vi var dar uppe.. det var dar dom spelade in mordor i sagan om ringen.. Vi gick allt pa 6 timmar tror jag!

Traning:D

Jag och Emil blev kvar dar en natt till.. Tvattade och slappade i princip.. det regnade sa det gick inte att gora sa mycket...

Sen akte vi till Wellington. Traffade pa en del av vannerna igen:)

Blev en lugn kvall med nagra drinkar.. Happy hour hela kvallen.. men var ganska trott sa.. Andra dagen traffade vi pa Nicklas B. Han visa oss lite gator dar:)    Trevligt:) Kopte aven ett par jeans var och en varmare troja. 

Nasta dag blev det farja over till Picton.. uuusch va det gungade:S    

Sen till paradiset Marahau (eller hur det stavas) Abel Tasman national park!

Kanonvader! Klarbla himmel! Sov i talt for 15$ /natt. Billigt:D     Blev dar i fyra natter!

Gick till olika strander.. lag dar och madde gott.. Langa promenader!  

Men min otur har inte slappt annu.. En kvall sa skulle jag hamta vara tandborstar i necesaren och da hade jag en vass rakhyvel som ville ata av mitt finger!  AJ!

Sa nu nu haller jag pa och vantar pa att det ska laka:) 

Over N out!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wiie ;) Äntligen en update. Efterlängtad sådan! Men hua, ryser bara jag tänker på ditt finger. Uhh. Då måste vara försiktig vännen! Hoppas de läker fint.



Ni verkar iallafall ha de underbart. Och vad mycket fin natur ni får uppleva när ni vandrar :) underbart!!

Ser fram emot massa vackra bilder sen :)



Kram

2010-02-24 @ 13:52:04
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0