13 januari

Nu börjar tiden rinna iväg lite! Har tvättat litte kläder idag och införskaffat mig tofflor!

Ringt lite samtal.. måste antagligen ringa ännu fler imorgon! Suck!

Jag och farsan var iväg på bio ikväll, 2012! Det var en munter film kan jag säga! xD

Imorgon ska jag dona med litte packning.. fixa lite ärenden på byn.. åka till oviken för att hämta emil. Blir dock kvar där till fredag. Då ska vi till staden o fixa lite.. skall även till läkaren för att kolla min hals. Finally!

Jag har börjat känna av små resenerver som börja gror. Men än så länge är allt under kontroll:P

Nae, nu ska jag fixa med lite kläder!

Over n out!

Kommentarer
Postat av: Sandra

=) duktig du är gumman. Nu är de inte länge kvar. Gud så roligt för er :) Se till att ha checklistorna redo :)



KRam

2010-01-14 @ 12:03:26
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0