20 ar:)

Blev inga delfiner idag, vi hann inte! Istallet skydive'a jag och emil ifran 12000 feet! (Hoppa fallskarm)

Helt otroligt!! Adrenalinet pumpade kan jag lova! :D

40 sekunder i fritt fall!

Ar nu pa varat vandrarhem i bay of islands. Ar jattevackert har!


Tack alla for grattishalsningarna! :) 

Pappa: Det sag litte roligt ut:) Hoppas du far det bra i finland. Ska fixa ett annat kort som gor att jag kan ringa hem for ca 3 cent min!<3

Mamma: Harligt att bilen gick igenom! :D <3

Miss you all!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit pomfritt!! Fan va tuff du e syrran :) De skulle jag nog aldrig våga, så höjdrädd som jag är ^^ Förstår att du haft en fenomenal födelsedag, hur ska du toppa de nästa år?! =P haha.

Hur länge blir ni där då, på bay of islands?



Massa kramar.

P.S Här är de snöväder ordentligt, klass 2 varning. De bara vräker ner snö! Ska ta kort och visa på bloggen sen vid tillfälle.

2010-01-27 @ 09:58:39
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Om du vill läsa :)

http://sandrabergvall.blogg.se/2010/january/grattis-pa-fodelsedagen-alskade-syster.html#comment



Ett inlägg jag skrev på din födelsedag.

Puss å kram

2010-01-27 @ 11:27:34
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Mor Gerd

Vilken underbar grej Ni gjorde idag. Jag har alltid drömt om att bungyjumpa, hoppa fallskärm mm. mm..... Tror du mej inte? Ha det så bra.

2010-01-27 @ 17:37:02
Postat av: Mamma

Hej lilla gumman. Har verkligen behövt dig här nu ;) Din syster har fått george clooney på hjärnan. Gör allt för att hålla henne från östersund nu ;-) Eftersom han befinner sig där nu för filminspelning. :-D



De kräksnöar här hemma.. Dvs INTE LITE.. Psykopat katten pelle druknar när han går mot veboden, o då behöver du väl inte ens gissa vad soya gör. Hon går inte ens ut!! Haha.



Hoppas att ni har de bra.



Stor kram från en snöskottande mamma.

2010-01-28 @ 15:23:22
Postat av: Sandra

Tss.. :) Du ska inte tro allt mor skriver. haha.

Nu är man en aning avis på er ;) Här är det nu 22 minus.. Usch!! Vi som har haft så bra temp nu ett tag. Så gatt de bli kallt igen. Hualigen.



Hoppas ni har de bra. Hälsa emil också.

Massa kramar

2010-01-29 @ 09:51:07
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: sofie

Fan vad avundsjuk jag blir....jag (och carro) älskade bay of islands! Ha så jädra kul som jag vet att ni kommer! Visst är det en av de bästa känslorna som finns när man hoppar ut från det där planet!?

2010-01-31 @ 21:17:09
URL: http://www.nogg.se/soel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0