Happy Birthday!!

Idag är ingen vanlig dag, för mormor fyller 80 år och Jennie fyller 20 år:) <3 Hipp hipp hurra!!!


Blev inge bullar igår, hade fullt upp med att städa!!!  Men när jag kommit hem till mamma och ätit goda pannkakor:)  Sp började jag baka!!  18.30-21.45 typ:P    Blev en falsk potatisbakelse, glutenfria muffins och snoddaskaka! :) 


Nu ska jag ta och diska lite, bära in ved och byta om och packa in i bilen.. Sen ska jag och Anniman till hammarn och hämta ut tårtor till momma:) 

Sen blire selet för hela slanten!!

Ska in till stan på eftermiddagen också:)


Sandra: Jag tror jag har det:)

Over N out!

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

tack tack :) <3 <3

2010-11-04 @ 15:49:25
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0