Lov!

Har lov den här veckan! Skönt de.  Idag har jag faktiskt varit på skolan och dansat 50 minuter, stretchat en kvart och sjungt en kvart/20 min. :) Känns bra! :)

Ska ta och tvätta lite nu, sen täntke jag promenera och kolla om Christine har några nålar till övers, satte upp gardiner igår:):)  Blev kanoners men dom är lite långa, så tänkte nåla upp dom.

Sen ska jag göra pannbiffar till middag:)   OCh igår fick vi en ny toalett-stol!  Knappen till spolningen var sönder och de skulle tydligen ta länge och få hem grejor till det, så vi fick en ny:)

Tänkte ta och städa upp lite här idag, åker nog hem över imorgon nån gång. Ska till selet på torsdag och hjälpa momma med tårtservering osv. Hon fyller 80 år då:)

Bäst att börja på med allt nu så man hinner:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0