Komplett sångteknik

Idag har vi haft temadag med en sångpedagog som heter Astrid Domino!! Dagen har varit hur lärorik som helst.. Man fattar verkligen alla tekniker, nu gäller det bara att kroppen ska förstå dom också:D 

Är väldigt sugen på att ta en sånglektion hos henne, men det kostar 500 kr för 50 min! Där finns det ett julklappstipps till nån som har idétorka:) 

Efter att ha lyssnat/sjungt/iaktagigt från 9.00 - 16.00 så är hjärnan ganska trött!!! 
Så ikväll blire nog mest ta de lugnt.

Har även sagt ifrån mig helgjobb idag!! Känns skönt, men konstigt att man kommer kunna slappna av och vara ledig.  Känns som man ar lat på nå vis!!  men men, i deserve it:D


Imorgon blire salsa dag på skolan!! spännande:D  Hoppas att salsan på nya zeeland finns till någon nytta!!

På kvällen ska jag till sundsvall och kika på streetdance show av världsmästarna i genren!! :) Niice!!


För övrigt så tycker jag inte om när man säger en sak och gör en annan. Det gör mig besviken, arg och jag tappar så mycket respekt för den!!! Gaaaaaaaaaaaaah!!! 
Skönt att få ur sig det!

Far hjälpte mig med skattedeklaration till nya zeeland!! Stort tack till dig<3  känns så skönt att ha det gjort!



Saknar dig med Jennie:)<3
Over N Out!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra där med julklapps tips :)



Du förtjänar verkligen det. Så hårt som du slitit jämt. Och nu ska du verkligen satsa på skolan och allt du kan lära dig. Och då behöver du få ta igen dig när du får tid över till det!



Pappa är bra han <3 :)



Kram

2010-09-15 @ 08:27:42
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter spännande allt du gör på skolan :D

Och hoppas du får det i julklapp då xD

2010-09-15 @ 18:27:43
URL: http://mizerableunmei.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är utmanad http://sandrabergvall.blogg.se/2010/september/utmanad.html

2010-09-15 @ 22:09:56
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0