New Start

Då var hösten här och sommarmånaderna har verkligen flugit iväg.

Kan berätta lite kort om känslan att komma hem.

Det var konstigt att se aftonbladets och expressens löpsedlar, marabouchoklad och svenska pengar!!

Innan vi flög till frösön köpte vi en stor påse med dumle!! Gissa om den första var smaskig!! :D

När vi hade landat på frösö flygplats hade jag fjärilar i magen, skulle bli så härligt att få träffa familjen!!

Va lite rädd över att Edvin inte skulle känna igen mig längre...

Men så när vi går genom dörren och jag ser alla, och lilla edvin som står där.. Jag fylls med glädje och en massa känslor!! Ser en glimt av pappa, syster, lilla vilma och emil. Och emils föräldrar, ida och daniel. 

När jag böjer mig ned och ÄNTLIGEN får krama om Edvin så känner jag hur ögonen fylls med glädjetårar..
Helt underbart!! Lilla vilma hade blivit så stor, och älskade systeryster!! Kära far hade blommor åt oss, det var så härligt att få krama om alla.<3

Resan hem till Hammarstrand var så konstig, har nog aldrig kännts så speciell som då. För att inte tala om höger trafiken.. Tog en stund innan man vande in sig med bilkörningen;)

Fick en jättegod middag med efterrätt hemma, såklart älgkött:) chokladpudding, och birgittas goda kaka!!  Kan ju lova att magen tog sverige lite hårt första kvällen men det vare värt:)

Just nu så har jag och Emil flyttat till Fränsta i en lägenhet:) Finally:)
Jag har börjat mitt år på Ålsta folkhögskola och stormtrivs:)

Loovin it<3


Kommentarer
Postat av: Jenniiie

underbart! :) miss you girl <3

2010-09-11 @ 11:28:13
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh älskade syster. Du får mig att gråta här där jag sitter. Vad jag älskar dig. :) <3



Och vad härligt att du börjat uppdatera igen. Nu hänger man med lite i ditt liv, dina tankar och känslor.



Kram

2010-09-15 @ 08:24:07
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Emma

Spännande att du börjat skriva igen :D

2010-09-15 @ 17:53:06
URL: http://mizerableunmei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0