Destinaiton unknwon

Åhh.. Jag tror jag blir galen!!! What to do? Har grubblat på mina beslut.. flytta till uppsala, kanske få jobb och ta danskurser kvällstid, eller: Gå 1 år till på ålsta (med allt vad det innebär) inriktning musik och kanske ta någon danslektion i sundsvall..? Gaah!!! Och dom där valen har jag vänt ut och in i allla möjliga vråer, varje dag flera gånger i timmen.. Jag blir knäpp! Är rädd att bli besviken på mitt val, så jag måste överväga noga. Och det kan inte gå enkelt heller, så som att gud ger mig ett tecken! NÄ han spär på mina möjligheter och tar fram hela brickan så att jag kan välja. Förydligar: Jättesvårt att få boende i uppsala: Jag får boende i uppsala. Min jobbchans är inte säkrad: Då har hemköp i uppsala iaf ringt min chef och frågat om mig. Ålsta: Jag får byta till musik istället för dans. BLÄ! Någon som har något tips eller åsikt: SHARE IT:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Decisions decisions :S Jobbigt!

2011-08-11 @ 21:58:02
URL: http://mizerableunmei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0