Tata!! Kommentarer!!

Hehe.. gjorde som min syster sa.. hon tyckte sig sakna en del kommentarer som hon skrivit.
Jag har sagt: Jag har godkänt alla:p

Men nu gick jag igenom flera månader:P 

Vipps va många de var!!! :D

Hitta Jättefina kommentarer från när vi kom hem från utlandet bla. :)


Får väl passa på att tacka alla för kommentarer:D



Men tillbaks till min värld!

Har i veckan fått veta vilka låtar vi ska sjunga på vårshowen. Jag har fått låten It's my life!!!   Ja tror de kommer bli ashäftigt:)    Kommer bli en sån känsla me bra ljus o ljud!   Kommer att vara premiär i sundsvall antingen v8/9.  tonhallen/statsteatern.


Idag har vi fått nya elpianon så vi har lite mer övningsrum:) Me like:) 




Kommentarer
Postat av: Sandra

HA! Vad va de ja sa :P Haha.



Du är så otroligt duktig på att sjunga. Jösses alltså!! :) Man kan inte bli annat än stolt över dig. You go girl!!! :-) Du kommer göra succe på även denna showen.



Kram

2011-01-14 @ 23:58:49
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0