En tanke till Norge

Ja usch, det är så tragiskt det som hänt. Man blir förtvivlad och tänker på alla de som drabbats.<3 När en människa förstör/tar någon annans liv.... finns det något värre? När man har för avsikt att skada.. Man blir deprimerad när man tänker på det..:/ För att byta samtalsämne... Bion var bra:) Hade en riktigt mysig kväl:)<3 Jobbar helgen. Har ont i huvudet igen=/ Så nu kallar sängen. Men jennie.. ska ju till uppsala då!! Du skulle ju jobba på veckan sa du ju..? Din mupp! :P Avslutande... Käkade jättegod middag: Grillat och klyftperan. Gjorde beasås till. Tog lite vitlökssmör på köttet. Tänkte att jag skulle ta mjölkpillrena sen eftersom dom låg i bilen. Sen kom regnet. Så vi börja kolla på film istället. Så fanns det en kladdkaka i kylen, Mums tänkte jag! Har ju ändå ätit mjölkprodukter, så jag hämtar pillret sen. Men sötsuget ger sig inte efter det och jag får höra att vi har glass! Laddar upp en tallrik med glass, maräng och chokladsås och tänker flinanade för mig själv: Blir nog 2 mjölkpiller efter den här kvällen! Men när jag kommer till bilen kollar igenom väskan...Inser jag att dom blev kvar hos mamma! Crap:P Tur man sover i källarn inatt;) Over N out

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

hörru de gick ju som bra de där ändån! Tack för kvällen och lycka till med jobbsökandet!! <3

2011-07-26 @ 15:59:49
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0