<3 I miss my angel


3 år.

Den här tiden för 3 år sedan, grät jag mig till sömn. 
Känns så.......
Jag saknar dig.

Har så många saker som jag vill men inte hunnit...
Ringa till din mamma, hon skulle nog bli glad.
Besöka dig med ett varmt ljus.
Jag saknar dig.


Som en god vän sa,    Det känns som att det hände igår. Men det känns som det var 10 år sedan man träffa dig.

I pray you'll be our eyes, and watch us where we go.
And help us to be wise in times when we don't know


Lead us to the place, guide us with your grace
To a place where we'll be safe




I saw the teardrops, and I heard you cry
All you need is time, seek me and you shall find
You have everything and you're still lonely
It doesn't have to be this way, let me show you a better day

In the arms of an angel.

Jag saknar dig


God Jul


Kommentarer
Postat av: Jenniiie

<3 God jul

2010-12-24 @ 10:09:12
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kramar om massor Du är så otroligt stark sabina.

Och du gör det så väldigt bra.

Han vakar över dig och är med dig.

Och gläds åt alla dina framsteg i livet.



*<3*

2010-12-25 @ 11:01:49
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0