Kallt

Jahapp, nu har det blivit kallt igen, -16 C.  Men men, hemma äre ju en -27 så man ska väl int klaga:)

Tvättade upp allt igår!! skönt!!  Blev också julklappsverkstad.. Har slagit in allt utom 2! eller fyra med närmare eftertanke! :P

Idag ska jag nog städa det sista, badrum och dammtorka.  Sen funderar jag på om man skulle vart till skolan och gjort nå vettigt.. träna eller sjunga:) 


Men först ska jag diska så det är gjort. 


Imorgon åker jag hem till jämtland;D   Pappa och birgitta ska till sundsvall imåra så då får jag åka med hem:)

Jag packar nog imorgon...  Kommer nog bli lite grejer.. ska packa för nyår också.. och har inte bestämt kläder än så då må man ju ha alternativ med sig:P


Jag vill så gärna ha egna studio grejer.. sitter här med flera egen skrivna låtar men inga kan höra dom. hrmf...

och en vettig gitarr skulle inte sitta fel heller.. oj oj.. nu kommer hela önskeverksamheten i huvet igång. Bäst att avsluta't här åh nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0