Hangover

Igar kvall var en intressant natt. Kommer inte riktigt ihag allt. Vi gick till en bar (Jag, Emil, Tom, Orla, Claire, Hannah, Phillip, Ann-sofie och en till.   Sen ser jag att Emil sitter med Ann-sofie utanfor..

Jag trodde att han var for full eller nat sa att han inte kom in igen. Sa jag gick inte ut for tanken slog mig att da kanske inte jag heller kommer in igen. Men sa var itne fallet. Idag fick jag hora hela historien.. Hahaha.. Han blev utslangd. En vakt kom och drog ut han fran baren.. Emil sager att det var for att han fragde om han kunde fa kopa en drink billigare.. men jag vet inte ja.. haha..

Jag, Orla, Tom och Gary gick hem tillsammans. Emil var med nagra andra pa vandrarhemmet.. haha.. Aja, det finns ju en forsta gang for allt:P   

Idag ar en tung dag. Kanns som man ska bli nykterist efter dom har kvallarna. Usch vad seg jag har varit idag.

Har bokat for Milford Sound. Kommer inte ivag forran pa torsdag dock.

Roliga ar nog att det ar nog jag som drar med emil pa allt tokigt och farligt! :P  Skydive, Bungyjump.

Emil har inte alls varit sugen pa att gora det forst. Han ser allt framfor sig i sitt huvud och da blir han vit i ansiktet och ser skrackslagen ut! :P Men eftersom att jag anda tankt gora det sa sager han att han inte kan vara samre och bokar han med:) Och tur ar val det. For efterat har han varit overlycklig att han gjorde det och att det var typ tack vare mig som det blev av:D

Mor berattade att ni hade ridit pa elefanter! Hoppas ni hade det underbart:)

Idag regnar det.  Sa vi ska ta och handla lite frukostsaker och sen blire en gemensamm kyckling, ris och curry middag med flera fran bussen:)

/Sabina


Kommentarer
Postat av: Birgitta o Peter

Hej.

haha. Ni får allt ta de lite lugnt ser de ut som.

Vilken äventyrska du är då. haha. Stackars emil. nejdå, skoja bara. De är kul att ni gör en massa saker och inte är rädd.

kramar från pappa och mej.

2010-03-01 @ 06:44:56
Postat av: Sandra

haha ja säger då de =) man skulle fasen vart me, bara för att fått filma allt tok ni gör ;)

hahaha, ja ni är iaf skittuffa som prövar på saker! O nu har ja sett bilder på er som pirater också, haha!! =P



Massa kramar från oss.

2010-03-01 @ 08:54:38
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: sonja

Stackars Emil, hehe. Tur att hat gillar det efteråt. Ni tycks fortfarande ha jättekul. Fortsätt med det. Kramar till ER.

2010-03-01 @ 11:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0