Lord of the Rings

Har bokat forsta Lord of the Rings tour.:) Aker imorgon i 4w jeep eller nat. 4h tur med en del promendaer etc.

Dom tar en till dar dom bla spelat in scener fran Narnia, Volverine, lord of the rings.

Sa imorgon kommer jag att bla besoka skogen dar Boromir dog:) hihi! Plus att vadret skulle vara bra imorgon sa jag hoppas pa att vi far en kanondag:)

Gick upp extra tidigt idag for att prata med far och Birgitta over internet:) Trevligt!

Prata med Sandra en svang ocksa. hon hade bakat SNODDAS! MUMS! 

Queenstown ar hur vackert som helst. Bergen ser ut som dom ar ditmalade som en kuliss eller nagot.

Emil ar lite forkyld. Jag hoppas att han inte blir samre. Kanske bra med en dags vila!

Over N out!


Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅÅÅÅÅ är inte alls avis!! Fan va mäktigt. De skulle man vilja se. Och de här har ni bokat i queenstown alltså? I expect lots of pictures!! ;) Haha.



De va kul att få surra lite med dig, o jösses vad ljushårig du blitt syrran. Solen har blekt ditt mörka hår tror ja ;) Såg nån bild på dig också där de syntes.



Idag ska här städas och städas, birgitta kommer hit o ska hjälpa. snällt! :)

Sen ikväll ska jag baka en omgång till med bullar. Blev inte nöjd med dom jag gjorde igår (måndag fm).



Massa kramar ifrån oss

2010-03-02 @ 08:47:51
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0