dance baby dance!

Löördag!!  

Har dansat street dance i 1 timme idag. Jag blir verkligen lycklig av att dansa!  Att jag har haft det vilande så många år nu.    Dumt dumt..


Sen for jag upp till stugan där pappa och birgitta är i helgen. Emil hjälpte pappa att klyva ved och jag travade den!! 
Sen kom farmor och Gösta!!  Trevligt att ses och speela kort:) Blev bjuden på middag också, mums:)

Sen när vi kom hem så titta vi på Svanprinsessan!!  Emil hade inte sett den förut:)

________________________________________________________________________________________

I'm a singer songwriter yes I am!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur gåre me uppdaterandet egentligen? :P

2010-10-11 @ 22:43:38
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0